PENGHULU ISTIGHFAR

MATLAMAT TIDAK MENGHAHALKAN CARA....

Jumaat, November 20, 2009

Usahawan Internet berbogel untuk kebajikan


                    WAY















LONDON - Seramai 24 usahawan Internet di Britain termasuk wanita sanggup bergambar bogel untuk kalendar kebajikan 2010 bagi membuktikan mereka merupakan manusia normal dan bukannya individu yang antisosial, lapor sebuah akhbar semalam.

Satu kalendar yang memaparkan gambar bogel mereka dijual pada harga £10 (RM33.92) dan semua wang hasil jualan akan didermakan kepada sebuah badan kebajikan yang melaksanakan projek-projek teknologi maklumat di India untuk golongan tidak bernasib baik.
Semua kalendar itu boleh ditempah di laman firebox.com.
Seorang usahawan wanita, Hermione Way, 24, yang mengendalikan laman video techfluff.tv di Internet berkata, dia tidak kesal kerana berbogel untuk kalendar kebajikan itu.
"Ia merupakan sesuatu yang menyeronokkan kerana ia untuk tujuan yang baik. Saya berharap kita akan mendapat hasil jualan yang banyak," katanya.

Dia berharap kalendar itu akan memperbaiki imej pekerja dalam dunia teknologi kerana mereka kerap dianggap antisosial.
Antara usahawan Internet yang berbogel itu ialah pengendali laman Groupspaces, David Langer, Alicia Navarro dari firma pemasaran Skimlinks, pengasas laman Girl Meets Dress.com, Anna Brance dan Elizabeth Varley dari London TWestival.
Kalendar itu merupakan idea penulis teknologi, Milo Yiannopoulos.
Semua usahawan itu dipilih oleh satu jawatankuasa terdiri daripada pakar-pakar dalam talian dan undian orang awam. - ....KOSMO

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Catat Ulasan