PENGHULU ISTIGHFAR

Program Karnival Nisa Kampar

Ahad, Disember 06, 2009





Tahniah kepada muslimat pas kampar yang telah berjaya menganjurkan satu program yang julung-julung kali diadakan di kawasan kampar iaitulah Karnival Nisa diperkarangan Masjid Jamek Kampar, yang berlangsung pada 5-6 Dis 2009, program tersebut dipenuhi dengan bermacam-macam aktiviti diantaranya, pertandingan masak mee goreng mujahid, pertandingan dam ular,dam aji,forum agama,dan bermacam-macam jualan yang ada disitu termasuklah makanan dan pakain,program ini dapat menarik remaja-remaja dan juga masyarakat setempat.

2 comments:

Miss F berkata...

salam.. bagus programnye.. tapi xdapat join sebab lambat dapat info... semoga banyak lg program macamnie and infonya disebarkan dengan meluas ya..

RASHIDAH AL-KAMPARI berkata...

tahniah kepada semua yang berjaya tapi rasa dihati sedih sangat sebab tak dapat kerjasama dari ahli terutama dari ajk sendiri.Satu pengajaran buat semua lain kali kalau nak buat program besar macam tu baik fikir 10 kali kalau tak dapat kerjasama dari semua lebih baik jangan buat memalukan aje.Jangan tersinggung teguran untuk kebaikan..

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Catat Ulasan